Навчальні
предмети
|
5 клас
|
|
Завдання
|
Учитель
|
|
Українська
мова
|
1. Вивчити правила (с. 164 – 167)
2. Виконати вправи (396, 397, 404)
Нове з 6.04
1. §47 (вивч. правила)
В. 418, В.419,
В.421 (усно);
В.423 (пис.)
2. §48 (вивч. правила)
В. 427, В.431 (усно);
В.430 (пис.)
3. §49 (вивч. правила)
В.435, В. 436,
В.439 (усно);
В.440 (пис.)
4. §50-52 (вивч. правила)
В.447, В.449, В.455, В.461 (усно);
В. 448, В. 467
(пис.)
(вправи з відео можна виконати усно) |
Онасенко Л. В.
|
Українська
мова
|
Чит.
§44 Впр. 396, § 45 Впр. 361
Нове Вивч.
правила §47 Впр.420
§ 48 Впр.432
§ 49 Впр.443
|
Лапінська Н. П.
|
Українська література
|
1. Вивчити напам’ять вірш Тараса Шевченка «За
сонцем хмаронька пливе…» або «Садок вишневий коло хати…». Вивчити напам’ять
один вірш Павла Тичини на вибір (с. 199 – 201)
2. Прочитати оповідання Євгена Гуцало «Лось»
(с. 203 – 210)
Нове з 6.04
Тема: «Павло Тичина.
Майстерність відтворення краси природи в поезіях. Мелодійність віршів П.
Тичини»
· Виписати у зошит і вивчити терміни
«метафора», «епітет» (с. 250-251)
·
Читати
с.199-202
· С.202 завд. 1-10 (усно), завд. 11, 12
(пис.)
Тема: «Євген Гуцало. «Лось»»
· Виписати термін «оповідання» (с. 210)
С.211 завд. 1-10 (усно), завд. 11, 12 (пис.), завд. 1
(домашнє) (пис.) |
Онасенко Л. В.
|
Російська
мова
|
Повтор. §4-14 Упр. 231 (задание 2, 3) Упр. 239,
Упр. 240 (3) Правила – §54-56)
пар.59,упр.263(зад.l.ll);стр.146заданиеlll.v. vl https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch?v=0CUuaxwCdng https://www.youtube.com/watch?v=9XQb8UyksHk-это 5 класс-видеоуроки маленькие Упр.271(1), 276 |
Іванченко Л. П.
|
Література (інтегро-ваний курс)
|
Дочитать
рассказ Сетона-Томпсона «Лобо» и выполнить письменные задания 3 и 10
(сочинение до 10 предложений)
прочитать М. Твен "Приключения Тома Сойера". Озаглавить части произведения стор.; 272(зад.10) стор.283 (зад.10).Это задание на 2 недели. Читайте постепенно, озаглавливайте и отсылайте. https://www.
чтение "Приключение Тома Сойера.." Можно посмотреть и фильм. |
Іванченко Л. П.
|
Математика
|
пункт 35, ст.221-224, №974,976,978,980,981, повторення 948,952
|
Сушина Н. Є.
|
Англійська
мова
|
1. Повтор. Past Simple
2. Повтор. неправильні дієслова (в зошиті)
3. Ст. 146 Впр. 3 (прочитати, відповісти на питання), Впр.
4 (а) – письмово
с.140 Впр.1 повторити слова, Впр. 3,письмово.с.143 Впр.3(а,б),б-письмово |
Ткаченко К. М.
|
Історія
|
Тема: «Україна в роки Другої
світової війни» – підготувати повідомлення
параграф 20 прочитати. Виконати письмово практичні роботи на стор.199,203.Тестові завдання на стор.204. |
Рябухіна О. В.
|
Технології
|
Дівчата: завершити роботу з
виготовлення торбинки для дрібничок
Хлопці: завершити роботу з
теми: «Вироби з бісеру (плетіння)»
|
Гущина В. В.
|
Природо-
знавство
|
https://www.youtube.com/watch?v=Q4E2pLC8JXU; творче
завдання – підготувати міні – проект «Що я можу зробити для збереження води?»
2.
Опрацювати
§ підручника
переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=kfR0YP1otAU&feature=youtu.be, https://www.youtube.com/watch?v=0Ntvafjt3bA&feature=youtu.be
|
Клименко Ю. М.
|
Музичне мистецтво
|
1. Підготувати виконання пісні на
урок-концерт. Пісню обрати одну із раніше вивчених на уроках музичного
мистецтва.
2. Прослухати: А. Бородін Симфонія № 2
«Богатирська», Л. ван Бетховен «Симфонія №5»
|
Онасенко Л. В.
|
ОТМ
|
Клименко Ю. М.
|
|
Основи
здоров’я
|
1.
Опрацювати §23 (стор.119-124)
Використовуючи матеріал підручника
і уроку підготувати пам’ятку про:
І варіант - туберкульоз
ІІ варіант - ВІЛ/СНІД ; переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=2NOzH9dopyI, https://www.youtube.com/watch?v=EmMD0qkUFPs
2.
Опрацювати § 24, знайти прислів’я
на пожежну тематику; переглянути https://www.youtube.com/watch?v=g48CR5Winuo,
|
Клименко Ю. М.
|
Інфор-матика
|
Пункт 4.3,4.4,читати, с.192,
з.3,4(виконати завдання), цікаві завдання в середовищі Скретч
|
Лобода К. В., Медведєва В.Б.
|
Фізична культура
|
1.
Опрацювати
теорію: «Історія виникнення легкої атлетики»
2.
Легкоатлетичні
вправи
3.
Ранкова
гімнастика
4.
Вправи для
розвитку сили, черевного преса, спини, рук
|
Форонталь О. В.
|
5 клас
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий